Lancering klantportal mijn.businessconnect.nl

Vanaf vandaag is onze portal beschikbaar voor u. Deze maakt het mogelijk dat u zelf zaken kunt regelen op het moment dat het u uitkomt. Hierdoor geeft u dit meer gemak bij het gebruik van onze dienstverlening en bent u minder afhankelijk van onze openingstijden.

 

Wat kan ik doen in de portal ?

Onze portal biedt u als relatie de mogelijkheid om zowel administratieve als technische zaken te regelen. Denk hierbij aan het beheer van uw emailadressen, beheer van uw DNS-gegevens maar ook het betalen van nota’s of het downloaden van kopie-nota’s.
Ook worden onderhoudsmeldingen in de portal weergegeven die voor u van belang zijn.
Daarnaast wordt de functionaliteit ook periodiek met regelmaat uitgebreid.

 

Hoe krijg ik toegang ?

Het krijgen van toegang is zeer eenvoudig. Rechts boven in de hoek ziet u de link “Klantportaal”. Als u hier op klikt wordt u direct doorgelinkt naar de portal.
Of gebruik het adres https://mijn.businessconnect.nl en klik op “Inloggen”. Indien u uw account al hebt geactiveerd  kunt u direct inloggen door middel van uw mailadres en het bijbehorend wachtwoord.
Mocht u uw account nog niet geactiveerd hebben dan klikt u op “Activeer mijn account”. Voer vervolgens uw emailadres in en druk op “Activeren”.
Indien uw emailadres bij ons bekend is volgen een aantal controles en zal een wachtwoord worden toegemaild waarmee u toegang krijgt tot de portal.

 

Wat als mijn mailadres niet bekend is ?

Als uw mailadres niet bekend is bij ons zult u een aantal aanvullende gegevens in moeten vullen. Wij gaan deze vervolgens controleren en u alsnog toegang verschaffen indien dat toegestaan is. U dient er wel rekening mee te houden dat de activatie van uw account in deze situatie langer kan duren.

 

Ik krijg niet gevonden wat ik wil doen. Wat nu ?

Het kan natuurlijk altijd zijn dat u iets wilt doen wat nog niet beschikbaar is in de portal. Stuur ons dan een bericht via de portal. Wij houden met de verdere ontwikkeling natuurlijk rekening met uw wensen.

 

Wat als ik vragen heb over de portal ?

Wanneer u over het gebruik van de portal vragen hebt kunt u natuurlijk contact opnemen met ons. Dit kan via de link “Contact” vanuit het portal of op de gekende manieren.