Maatregelen in verband met Covid-19

  1. Home
  2. Algemeen
  3. Maatregelen in verband met Covid-19

Algemene maatregelen

Om de verspreiding van het coronavirus zoveel mogelijk te vertragen en de bedrijfscontinuïteit en de gezondheid van onze medewerkers te waarborgen, volgen we het advies van het RIVM. Het merendeel van onze medewerkers werkt reeds vanaf 11 maart jl thuis.
Ook ontvangen we geen bezoekers op ons kantoor. Gepland overleg, zowel intern als met relaties, vindt zoveel mogelijk telefonisch plaats. Ook bezoeken we tijdelijk geen evenementen, en trainingen.
Indien u een bezoek wenst te brengen aan één van onze datacenter-locaties dan zult u zich ter plekke aan de opgelegde richtlijnen moeten houden van die betreffende organisatie. Denk hierbij aan bijvoorbeeld temperatuurmetingen. Neem daarom vooraf met ons telefonisch contact op voor een actuele stand van zaken.

Opleveringen op locatie

Opleveringen van verbindingen waarvoor een medewerker op uw locatie moet zijn voor installatiewerkzaamheden of plaatsingen van apparatuur zullen in overleg gebeuren. Opleveringen waarvoor geen monteursbezoek noodzakelijk is gaan tot nader order door.

Ophalen / afleveren goederen

Ophalen en afgifte van goederen gaat kan op afspraak geschieden. Hierbij zullen de richtlijnen met betrekking tot afstand en ontsmetting gehandhaafd worden. Afhalen kan uitsluitend op afspraak.

Algemene support

Verzoeken bij onze support-afdeling worden gerangschikt naar de aanvrager. Storingsoplossing en supportvragen van cruciale instanties (zoals ziekenhuizen, huisartsenposten e.d.) zullen voorrang krijgen. Wij rekenen op uw begrip hiervoor.
We streven ernaar onze dienstverlening en reactietijden op het niveau te houden wat u van ons gewend bent. Merkt u echter dat dit niet het geval is, laat het ons dan vooral weten.

Menu
Share via
Copy link
Powered by Social Snap