Waarschuwing vanwege circulerende mails
Wij merken dat de er mails circuleren welke het idee wekken dat die door ons verstuurd zouden zijn. Deze mails hebben bijvoorbeeld een onderwerp als: “IMAP/POP UITGAAND/INKOMENDE FOUT”, “Uw account is geblokkeerd”, “Uw account is gehackt” of “Er is een voicemailbericht voor u”.
In die mails is ook een link opgenomen welke naar een website gaat waar soms ook ons logo op is gebruikt of er is een bijlage bijgevoegd.
Open NOOIT de bijlage en gebruik NOOIT de link. Vanuit onze systemen worden geen mails met dergelijke onderwerpen verstuurd.
Vaak zal onze spamfiltering deze mails al correct filteren waardoor in het onderwerp de tekst “*** SPAM ***” toegevoegd zal worden.
Wat moet ik doen als ik zo’n mail heb gehad?
Negeer de mail. Klik nooit op een link in zo’n mail. U mag de betreffende mail doorsturen naar support@businessconnect.nl; ook als u twijfelt.
Ik heb mijn gegevens ingevuld op zo’n website. Wat nu?
Stuur de betreffende mail door naar support@businessconnect.nl en neem direct telefonisch contact met ons op. Wijzig per direct het wachtwoord van het betreffende account in ons klantportaal om misbruik te voorkomen.